Hei, kuule Suomi -hyväntekeväisyyskonsertit - lipunmyynti alkaa

Lääkäriliiton 100-juhlavuoden kunniaksi järjestettävät Hei, kuule Suomi - hyväntekeväisyyskonsertit sisältävät Ultra Bran hittejä sovitettuna sinfoniaorkesterille ja kuorolle. Viiden paikkakunnan konserttikiertueen avulla kerätään varoja lasten ja nuorten mielenterveys- ja päihdetyöhön. Lipputulot menevät lyhentämättöminä keräykseen.

Konserttien solisteina ovat helmikuussa 2010 pidetyssä Emma-gaalassa Vuoden yhtyeeksi ja Vuoden rock-albumin tekijöiksi palkitut Mira Luoti ja Paula Vesala (PMMP), jotka jakoivat myös tämän vuoden Teosto-palkinnon. Flyygeliä soittaa Ultra Bran säveltäjänä nimeä tehnyt Kerkko Koskinen. Mukana on myös Suomen Paras Kuoro 2009 – tittelillä palkittu Kuopion Nuorisokuoro ja noin 40 hengen kuopiolainen Sinfoniaorkesteri Tahdistin. Tahdistimen muusikot ovat osittain lääketieteilijöitä. Kapellimestarina on kollega Harri Hyppölä.

Jokaista konserttia edeltää 2 tunnin jäsentilaisuus, joka pidetään konserttitalossa juuri ennen konsertin alkua.

Konserttiliput maksavat aikuisille 30 €, 25 € opiskelijoille ja lapsille (7-15 v.) + mahdolliset toimituskulut. Konsertin kesto n. 2 tuntia, sis. väliajan.

Helsingin ja Oulun konserttiliput tulevat myyntiin perjantaina 26.2. Lippupisteessä lippu.fi. Turun, Tampereen ja Kuopion konserttitalojen lipunmyynti alkaa myös 26.2. Kts. näiden konserttitalojen oma lipunmyynti alla.

Konserttipaikkakunnat ovat:

8.10. Turun konserttitalo klo 19.00. Turun konserttitalon lippujen ennakkomyynti Turun kaupunginteatterissa ti-la klo 12-19 ja Lippupisteen myyntipaikoissa.

9.10. Helsingin Kulttuuritalo klo 19.00. Lippupiste, lippu.fi

10.10. Tampere-talo, Iso sali klo 18.00. Tampere-talon lipunmyynti talon omasta lipputoimistosta, puh. 0600 94500 (1,25 €/min. + pvm). Lippupiste.

12.11. Oulun Musiikkikeskus, Madetojan sali klo 19.00. Lippupiste, lippu.fi

13.11. Kuopion Musiikkikeskus klo 19.00. Musiikkikeskuksen lipunmyynti palvelunumerosta 0600 96100 (0,99 €/min + pvm) (Palvelunumeron maksu muuttuu 1.7.2010 alkaen 1,95 €/min + pvm). Kuopion lippuja saa myös Lippupisteestä (myyntipaikat, puhelin, netti).

www.laakariliitto.fi/100v/