Haku valiokuntiin 29.10.-26.11.2021

Haku Lääkäriliiton alueellisiin valiokuntiin on käynnissä 29.10.-26.11.2021. Valiokuntiin voivat hakea kaikki asiasta kiinnostuneet Lääkäriliiton jäsenet.

Valiokunnat ovat jäsenen ääni liittoon ja päinvastoin. Valiokunnat toimivat kaikilla erityisvastuualueilla ja kokoontuvat Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Jokaisella alueella toimii edunvalvontavaliokunta, professiovaliokunta ja terveyspoliittinen valiokunta, jotka käsittelevät nimiensä mukaisia teemoja.

Valiokuntien tehtävänä on tuoda esiin jäsenien näkemyksiä, ottaa kantaa paikallisiin asioihin ja osallistua liiton kannanottojen valmisteluun. Valiokunnat kokoontuvat noin kuusi kertaa vuodessa. Toimikausi on kolme vuotta.

Valiokuntiin voivat hakea kaikki asiasta kiinnostuneet Lääkäriliiton jäsenet – aiempaa järjestökokemusta ei edellytetä. Lääkäriliiton hallitus valitsee ilmoittautuneiden joukosta jäsenet valiokuntiin.

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu verkossa www.laakariliitto.fi/valiokuntahaku2021