Haku Erikoislääkärien johtamiskoulutukseen alkaa 16. marraskuuta

Haku keväällä 2016 alkavaan koulutukseen (ELJ 13) alkaa 16.11.2015 ja päättyy 10.1.2016. Löydä uutta motivaatiota ja innostu johtamistehtävistä!

Koulutus on tarkoitettu erikoislääkäreille, jotka työskentelevät esimies- ja johtamistehtävissä nyt tai lähitulevaisuudessa. Koulutusohjelma antaa tukea ja välineitä keskijohdon johtamistehtäviin ja terveydenhuollon johtajana kehittymiseen. Osallistujaryhmässä pohditaan yhdessä esimiestyön haasteita ja mahdollisuuksia sekä vaihdetaan kokemuksia ja parhaita käytäntöjä.

Monimuotokoulutuksessa hyödynnetään verkko-oppimisympäristöä sekä työssä oppimista ja itseopiskelua. Lähiopetuspäivät järjestetään Lääkäritalossa Helsingissä. Lähiopetuspäivien pääaiheita ovat muun muassa johtajuus Suomen terveyspalvelujärjestelmässä ja terveydenhuollossa, johtamisen prosessit ja työvälineet, talous ja johtaminen sekä johtajana kehittyminen.

Ryhmään valitaan 30 opiskelijaa. Hakijoiden tulee olla erikoislääkäreitä. Hakijoilta edellytetään Suomen Lääkäriliiton tai Suomen Hammaslääkäriliiton jäsenyyttä ja sitoutumista koulutusohjelmaan.

Lisätietoa ELJ:sta