Digitaalisen terveyden seminaari – videolähetys 10.11.

Mitä terveyden ja hyvinvoinnin digitalisaatio tarkoittaa päätöksentekijöille? Miten se muuttaa terveydenhoidon ammattilaisten työtä? The End Game –seminaarissa 10.11. pohditaan terveydenhoidon tulevaisuutta.

Lääkäriliitto on yhtenä järjestäjätahona 10.11. klo 15-17 pidettävässä The End Gamessa, joka on digitaalisen terveyden vaikuttajaseminaari päätöksentekijöille, lääkäreille, ja kaikille terveydenhoidon tulevaisuudesta kiinnostuneille. Seminaariin saapuu huippupuhujia ympäri maailmaa. Lavalle nousevat muun muassa Samsungin Head of Health & Medical Equipment Division Carlos Jaime, Health 2.0 -konferenssin perustaja Matthew Holt, Telia Swedenin terveysjohtaja Niklas Sundler sekä EBM Guidelinesin päätoimittaja Ilkka Kunnamo.

Seminaarissa keskustellaan digitaalisen terveyden ja hyvinvoinnin tulevaisuudesta ja etsitään vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Mitä digitaalinen terveydenhoito tarkoittaa potilaille, yhteiskunnalle ja yrityksille? Miten lisäämme hyvinvointia ja parannamme hoitotehoa? Miten hoidamme vanhuksia tulevaisuudessa?

Seminaaria voi seurata suorana videolähetyksenä netin kautta missä vain. Lisätietoja seminaarista ja puhujista sekä rekisteröityminen videolähetykseen löytyy osoitteesta www.endgame.fi.