AMEE-konferenssi Helsingissä 26.-30. elokuuta

Oletko jo ilmoittautunut AMEE-konferenssiin 26.-30.8.2017 Helsingin Messukeskukseen? Konferenssi on lääketieteen opetuksen merkittävin tapahtuma maailmassa, ja se järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Suomessa.

AMEE-konferenssi kansainvälinen lääketieteen oppimista ja koulutusta käsittelevä tieteellinen konferenssi. Se antaa mahdollisuuden verkostoitua, kuunnella ja keskustella koulutuksesta eri näkökulmista. Teemana on tänä vuonna Power to Surprise.

Konferenssissa on näyttely, jossa myös Lääkäriliitto on mukana.

– Tapahtuman ohjelma on monipuolinen, ja siitä löytyy jokaiselle jotakin. Konferenssi on must lääketieteen opettajille, mutta se sopii kaikille lääkäreille ja muille terveydenhoitoalan ammattilaisille. Toivon erityisesti, että mahdollisimman moni nuori lääkäri ja lääketieteen opiskelija tulisi mukaan, sanoo paikallisen järjestelytoimikunnan puheenjohtaja, professori Minna Kaila.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen: https://amee.org/conferences/amee-2017

AMEE (The Associaton for Medical Education in Europe) on kansainvälinen järjestö, jolla on jäseniä 90 maassa kaikilla mantereilla. Lisätietoa: www.amee.org