Ala- ja paikallisosastojen sähköinen viestintä kehittyy

Alaosaston eli ryhmän jäsenellä on käyttöoikeudet ja hän voi kirjoittaa etusivulle, kommentoida etusivun kirjoituksia ja lisätä viesteihin kuvia. Ryhmän ylläpitäjä voi kirjoittaa lisäksi tiedotteita, luoda tapahtumia, hallinnoida ryhmän tietoja ja jäsenten käyttöoikeuksia.  Alaosastojen puheenjohtajilla ja sihteereillä on automaattisesti ylläpitäjä-oikeudet. Puheenjohtaja tai sihteeri voi halutessaan antaa kenelle tahansa ryhmän jäsenelle ylläpitäjä-oikeudet, mikäli jäsenellä on siihen tarvetta tai halua.

Etusivulle kerääntyy kaikkien välilehtien sisällöt, jotka voivat olla esimerkiksi tiedotteita, tapahtumia ja kuvia. Etusivulle voi kirjoittaa kysymyksiä, kommentteja, aloittaa keskustelun artikkeleista, lisätä koulutusmateriaalia tai mitä muuta tahansa, mitä ryhmäläinen haluaa jakaa samaan ryhmään kuuluvien kanssa.

Yhteystiedot on aihetta päivittää Tietoni.fi -palvelussa, jotta tiedot ovat ajantasaiset myös Fimnetissä,

Käyttöohjeet: www.fimnet.fi/kaytto-ohjeet/ryhmaytyminen

Lisätietoa: maria.nissila@laakariliitto.fi   p. 050 301 6684