Akavan Jäsenedut.fi-palvelu tarjoaa rahanarvoisia etuja

Lääkäriliitto on liittynyt osaksi akavalaisten ammattiliittojen yhteistä jäsenetupalvelua, joka tarjoaa monia rahanarvoisia etuja: palveluita, tuotteita, matkoja, tapahtumia, kulttuuria ja koulutuksia.

Enemmistö akavalaisista liitoista on muodostanut jäsenetujen hankintaa varten yhteenliittymän, jonka yhteenlaskettu jäsenmäärä on yli 400 000. Palvelussa on tällä hetkellä mukana 25 akavalaista liittoa Lääkäriliitto mukaan luettuna. Kaikki palvelussa olevat edut ovat Lääkäriliiton jäsenten käytettävissä. Palvelujen tuottamiseen ei käytetä jäsenmaksuja, vaan se toimii mainosrahoitteisesti. Palvelun tuottaa InMind Production Oy.

Palvelu etsii erityisesti akavalaisia kiinnostavia laadukkaita tuotteita ja palveluita, ja sen erikoisuutena on mahdollisuus tuottaa räätälöityjä tapahtumia ja palveluja. Etujen tarjoajia on jo yli 50, ja uusia etsitään aktiivisesti koko ajan.

Käy rekisteröitymässä palveluun

Palvelu on osoitteessa www.jasenedut.fi. Palvelun käyttäjältä vaaditaan rekisteröityminen. Rekisteritietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Kirjautumalla palveluun näet tiedot jäsenetuhinnoista ja niiden tarjoajista. Samalla näet ohjeet, miten saat edun käyttöösi. Palvelussa kannattaa käydä säännöllisesti, sillä mukana on myös paljon kuukausittain vaihtuvia tarjouksia ja vain tietyllä paikkakunnalla olevia tarjouksia.

Useat jäsenetuja tarjoavista liikkeistä ovat laittaneet esille tarroja, joissa lukee Jäsenedut, jotta jäsenetupaikkojen tunnistaminen olisi helpompaa. Edut saat käyttöösi näyttämällä Lääkäriliiton jäsenkorttia tai erikseen määrätyllä kampanjakoodilla.

Jos et vielä ole saanut Lääkäriliiton sähköistä jäsenkorttia, käy varmistamassa Tietoni-palvelusta, että kännykkänumerosi on Lääkäriliiton jäsenrekisterissä. Palvelu löytyy Lääkäriliiton verkkosivuilta www.laakariliitto.fi. Palvelusta voit halutessasi myös tilata perinteisen, muovisen jäsenkortin.

Muista myös Lääkäriliiton omat jäsenedut

Akavalaisten liittojen Jäsenedut-palvelu on hyvä lisä Lääkäriliiton omiin jäsenpalveluihin.
– Moni lääkäri on kysellyt, mitä hyötyä akavalaisuudesta on, tai missä Lääkäriliiton jäsenkorttia tarvitaan. Tässä on nyt yksi hyöty jäsenkortista. Samalla kannattaa kuitenkin muistaa myös liiton tarjoamat omat jäsenedut, esimerkiksi liiton lomaosakkeet ja liiton neuvottelemat vakuutusedut. Nämä eivät näy akavalaisten liittojen palvelussa, vaan löytyvät edelleenkin Lääkäriliiton omilta sivuilta, kertoo Lääkäriliiton vt. järjestöpäällikkö Annu Tertsunen.