7 700 vaihtoehtoa lomaan!

Lääkäriliiton lomavaihtoehdot ovat laajentuneet. Nyt voit valita loma-asuntosi mistä päin maailmaa tahansa.

Uusi mahdollisuus perustuu Lääkäriliiton käyttämättömien kotimaan Holiday Club viikko-osakkeiden hyödyntämiseen. Sinä valitset itsellesi mieluisen kohteen, RCI hoitaa yhdistämisen käytännön järjestelyt. Loman hinta muodostuu RCI:n vaihto- ja yhdistämismaksuista sekä Lääkäriliiton käyttömaksusta valitsemasi kohteen ja yhdistettävien viikkojen määrän mukaan. Alla kolme esimerkkiä lomaviikon hinnan muodostumisesta.

Esimerkki 1. Florida, USA. Viikon majoitus, jonka toteutuminen vaatisi kahden viikon yhdistämistä. Vaihtomaksu 209 €, yhdistämismaksu 96 € ja käyttömaksu 250 € (yhdistetty kaksi viikkoa), majoituksen hinta* yhteensä 555 €.

Esimerkki 2. Ylläs, Suomi. Viikon majoitus, jonka toteutuminen vaatisi kolmen viikon yhdistämistä. Vaihtomaksu 157 €, yhdistämismaksu 96 € ja käyttömaksu 350 € (yhdistetty kolme viikkoa), majoituksen hinta* yhteensä 603 €.

Esimerkki 3. Fuengirola, Espanja. Viikon majoitus, jonka toteutuminen ei edellytä viikkojen yhdistämistä. Vaihtomaksu 209 €, yhdistämismaksu 0 € ja käyttömaksu 250 €, majoituksen hinta* yhteensä 459 €.

*Majoituksen hintaan eivät sisälly ateriat, harrasteet, lennot tai muut kulkuyhteydet sekä lomakeskuksen mahdollisesti perimät lisämaksut, kuten palautettava takuuraha, palvelumaksu, sähkö, vesi, paikallinen turisti- tai muu vero, all inclusive -täysihoitomaksu. RCI kertoo kohdekohtaisista kuluista lisää.

Lomanvaraus on mahdollista tehdä kaikkiin RCI:n lomakeskuksiin ja lomaviikon voi varata jopa 2 vuoden päähän. RCI- yhteyshenkilöiltä voi varata myös lennot ja autonvuokraukset - kaikki samasta paikasta. RCI:n lomakeskusluokitukset vastaavat 3-5 tähden tasoa, huoneistoissa on hyvä varustetaso, lähes kaikissa huoneistoissa keittomahdollisuus. Lomakohteita voit selailla RCI:n nettisivuilla (www.rci.com > Tutustukaa > Lomakeskusluettelo).

RCI:hin voit ottaa yhteyttä lomavarauksissa- ja tiedusteluissa joko puhelimitse tai sähköpostilla:
puh. 09 6937 9189 (arkisin klo 10–18.30)
RCIFinlandCorporate@europe.rci.com

Lääkäriliitto ei tee lomavarauksia, mutta yhteystiedot löydät liiton jäsensivujen kautta.