Taysin toimialuejohtajaksi lääkäri

Taysin toimialueen johtajana toimii toistaiseksi ylilääkäri, syövänhoidon vastuualuejohtaja Tuula Lehtinen.

Taysin toimialueen 2 johtajan sijaiseksi valittu ylihoitaja ilmoitti eilen luopuvansa sijaisuuden hoitamisesta. Toimialueen johtajana toimii toistaiseksi ylilääkäri, syövänhoidon vastuualuejohtaja Tuula Lehtinen. Muutoksen taustalla vaikutti ainakin osittain Taysin syövänhoidon lääkärien eilen aamulla julkisuuteen lähettämä avoin kirje, jossa kuvattiin taustoja heidän irtisanoutumisiinsa.

Toimialueen johtamiseen liittyvä erillinen selvitys tehdään Pirkanmaan sairaanhoitopiirin hallituksen mukaan yhteistyössä toimialueen henkilöstön kanssa. Selvitys valmistunee toukokuun 5. päivään mennessä.

- On tärkeää, että saamme toimialueelle työrauhan takaisin ja että potilastyö jatkuu normaalisti. Pidämme myös tärkeänä, että selvitys tehdään pikaisesti, korostaa Lääkäriliiton jäsenpalvelutoimialan johtaja Anu Mustakari.

Lisätietoja: jäsenpalvelutoimialan johtaja Anu Mustakari, puh. 0400 705 463