Raija Niemelä jatkaa Lääkäriliiton puheenjohtajana

Suomen Lääkäriliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa oululainen LT, sisätautien erikoislääkäri Raija Niemelä. Niemelä on toiminut puheenjohtajana vuoden 2012 alusta.

Varapuheenjohtajana jatkaa savonlinnalainen LL, perusterveydenhuollon ylilääkäri Helena Nukari. Lisäksi varapuheenjohtajaksi valittiin espoolainen LL, yleislääketieteen erikoislääkäri Marjo Parkkila-Harju. Puheenjohtajisto valitaan vuodeksi kerrallaan.

Valtuuskunnan puheenjohtajana jatkaa turkulainen LT, kardiologi Mikko Pietilä. Hän toimi valtuuskunnan puheenjohtajana myös edellisellä kolmivuotiskaudella.

Lääkäriliiton lokakuussa valittu valtuuskunta kokoontui ensimmäiseen kokoukseensa 14.-15. joulukuuta Lääkäritalolle Helsinkiin.

Lisätietoja: valtuuskunnan puheenjohtaja Mikko Pietilä puh. 040 506 7046 ja hallituksen puheenjohtaja Raija Niemelä puh. 040 731 6191