Pauliina Pulkkinen vastaamaan Lääkäriliiton viestinnästä

Yhteiskuntatieteiden maisteri Pauliina Pulkkinen on valittu Lääkäriliiton viestintäpäälliköksi vastuualueenaan liiton viestintä sekä mediasuhteet.

Pulkkinen, 44, siirtyy Lääkäriliittoon Kokoomuksen viestintäpäällikön paikalta. Ennen Kokoomusta Pulkkinen on työskennellyt toistakymmentä vuotta Helsingin Sanomien toimittajana mm. kotimaan toimituksen uutispäällikkönä ja taloustoimittajana sekä Brysselin kiertävänä kirjeenvaihtajana.

Pulkkinen aloittaa tehtävässään 9.1.2017.

“Olemme todella tyytyväisiä saadessamme näin rautaisen ammattilaisen vastaamaan viestinnästämme. Pulkkisen laaja kokemus viestinnästä, mediasta ja yhteiskuntasuhteista luo hyvät edellytykset tuoda liiton viestintä uudelle tasolle”, sanoo Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Heikki Pälve.

Lisätietoja:

Pauliina Pulkkinen, puh. 050 574 5288