Lääkäriliitto SuomiAreenalla heinäkuussa

Lääkäriliitolla ja Nuorten Lääkärien Yhdistyksellä on ohjelmaa SuomiAreenalla 14. heinäkuuta. Tilaisuudessa julkistetaan vaihtoehtohoitoihin suhtautumista koskevan väestökyselyn tulokset.

Lääkäriliiton vuoden 2021 teema on Tutkittu tieto hoidon ja päätösten perustana. Osana teemavuoden toimintaa liitto on selvittänyt sekä jäsenien että kansalaisten näkemyksiä vaihtoehtoisista hoitomuodoista.

Jäsen- ja väestökyselyjen tulokset julkistetaan SuomiAreenalla keskiviikkona 14. heinäkuuta, jolloin Lääkäriliitolla on tapahtumassa omaa ohjelmaa yhdessä Nuorten Lääkärien Yhdistyksen (NLY) kanssa.

Tutkimustulokset julkistetaan tilaisuuden alussa kello 14. Niitä käsitellään heti sen jälkeen paneelikeskustelussa, jossa mukana on kolme aiheesta paljon kirjoittanutta asiantuntijaa: Suomen Tiedetoimittajien Liiton pääsihteeri, terveysviestinnän tutkija Ulla Järvi, professori, ylilääkäri Juhani Knuuti ja lääkäri, somevaikuttaja Anni Saukkola. Tilaisuutta vetävät Lääkäriliiton koulutuspäällikkö Sami Heistaro ja NLY:n varapuheenjohtaja Lotta Oksanen. SuomiAreenan lähetystä voi seurata MTV-palvelussa osoitteessa mtv.fi/suomiareena.

SuomiAreena on Suomen suurin yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma. Tänä vuonna se järjestetään jo 15. kerran.

Terveydenhuoltoa tutkitulla tiedolla, ei uskomuksilla
SuomiAreenalla keskiviikkona 14.7.2021 klo 14:00 - 14:45