Lääkäriliitto hakee piiriylilääkäriä

Haemme palvelukseemme määräaikaista, osa-aikaista piiriylilääkäriä toimimaan Lääkäriliiton edustajana KYS-erva-alueella 1.4.2018–31.3.2019. Kyseessä on nykyisen tehtävänhaltijan toimivapaan sijaisuus.

Lääkäriliiton strategian yksi keskeinen tavoite on tuoda liiton toimintaa lähemmäs jäsentä. Liitto halutaan saada vaikutusvaltaiseksi toimijaksi myös alueellisesti ja liiton näkemykset tuoda paremmin kunta- ja aluetason päättäjien tietoon. Samoin alueelliset näkökulmat halutaan tuoda paremmin näkyville valtakunnantasolle. Jäsenistön mielipide on tarkoitus saada voimakkaammin näkyviin liiton toiminnassa, minkä vuoksi alueellisen valiokuntalaitoksen toimintaa on kehitetty.

Piiriylilääkärin tehtävänä on

• luoda kumppanuusasema alueen päättäjiin, yliopistoon ja muihin terveydenhuollon toimijoihin
  • vastata tiedonkulusta alueelta valtakunnan tasolle
  • toimia ”Lääkäriliiton kasvoina” jäsenille, sekä
  • koordinoida valiokuntien työtä KYS-erva -alueella.

Tehtävä edellyttää

• hyvää kokemusta lääkärin työstä
  • kiinnostusta toiminnasta edunvalvonnan, koulutuspolitiikan ja terveyspolitiikan alalta, sekä
  • yhteistyökykyä, sosiaalisuutta ja kykyä työskentelyyn sekä itsenäisesti että ryhmässä.

Tarjoamme

• itsenäisen työn ja mahdollisuuden vaikuttaa omaan työnkuvaan
  • mahdollisuuden laaja-alaisesti vaikuttaa terveydenhuollon asioihin
  • työyhteisön aktiivisessa, innostavassa lääkärijärjestössä.

Tehtävä on osa-aikainen siten, että työaika on noin 50 % normaalista viikkotyöajasta.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimialajohtaja Heikki Pärnänen puh. 040 546 5316. Parhaimmin tavoitettavissa maanantaisin ja perjantaisin, muina päivinä varmimmin kello 8.00-9.00 tai 15.00-17.00.

Hakemukset palkkatoivomuksineen on toimitettava 23.3.2018 mennessä osoitteella Suomen Lääkäriliitto ry, hallintojohtaja Jaana Heinonen, PL 49, 00501 Helsinki tai sähköpostilla rekrytointi@laakariliitto.fi