Lääkäriliitto hakee laaja-alaista ja kokenutta tiedottajaa

Hakemamme henkilö on taitava ja itsenäinen sisällön tuottaja, joka hallitsee myös verkkoviestinnän kokonaisuuden. Tiedottajamme osallistuu sekä sisäisen että ulkoisen viestinnän suunnitteluun yhdessä muun viestintätiimin kanssa. Hakemamme henkilö omaa hyvät sosiaaliset taidot työyhteisön jäsenenä. Järjestötoiminnan ja terveydenhuoltosektorin tuntemus katsotaan eduksi.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä vankkaa, vähintään viiden vuoden työkokemusta monipuolisista viestinnän tehtävistä. Innostavalla työotteellasi ja hyvien vuorovaikutustaitojesi avulla kykenet palvelemaan organisaatiotamme niin sisäisesti kuin suhteessa ulkopuolisiin toimijoihinkin tavoitteellisesti.

Tehtävään valittavalle henkilölle tarjoamme haasteellisen ja monipuolisen tehtäväkentän sekä asiantuntijaorganisaatiomme tuen. Tehtävä tarjoaa näköalapaikan suomalaiseen terveydenhuoltoon ja sen kehittämiseen. Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopimukseen mukaan.

Yhteiskuntasuhdepäällikön alaisuudessa toimivaan viestintätiimiimme kuuluu neljä henkilöä.

Lisätietoja tehtävästä antaa varatoiminnanjohtaja Hannu Halila, p. 0500 459 955 tai yhteiskuntasuhdepäällikkö Sanna Viitanen, p. 040 502 5800.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv palkkatoivomuksineen 9.11.2012 mennessä osoitteeseen Suomen Lääkäriliitto ry, sihteeri Irene Mukkila, PL 49, 00501 Helsinki tai sähköpostilla irene.mukkila@laakariliitto.fi

Potilaan parhaaksi lääkärin taidoin

Suomen Lääkäriliitto on ammattijärjestö, johon kuuluu 94 % Suomessa toimivista lääkäreistä. Ammattijärjestönä liiton päätehtävä on jäsentensä edunvalvonta. Liiton tavoitteena on myös turvata kaikille kansalaisille oikeus hyvään hoitoon. Lääkäriliitto on perustettu vuonna 1910, ja siihen kuului vuoden 2012 alussa 23 694 jäsentä. www.laakariliitto.fi