Lääkäriliiton uusi strategia: Lähemmäksi jäsentä

Lääkäriliiton valtuuskunta hyväksyi ylimääräisessä kokouksessaan perjantaina 1. lokakuuta 2010 uuden strategisen toimintamallin, jossa luottamushenkilötoiminta tulee lähemmäksi jäsentä. Samalla se linjasi edunvalvonnan strategiset päämäärät. Strategian toteuttaminen edellyttää liiton toimiston organisaatiomuutosta.

Toimiston yt-neuvottelut päättyivät 28. syyskuuta 2010. Organisaatiouudistus merkitsee 5 henkilön vähennystä liiton nykyiseen henkilöstömäärään verrattuna.

- Henkilökohtaiset neuvottelut toimiston organisaation muutokseen liittyvistä käytännön toimista alkavat maanantaina 4. lokakuuta. Tavoitteena on, että irtisanomisiin ei tarvitse turvautua ja että henkilöstöä koskevista ratkaisuista päästään sopimuksiin muun muassa eläkejärjestelyjen avulla vuoden 2011 aikana, toteaa toiminnanjohtaja Heikki Pälve.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Heikki Pälve, puh. 050 564 7345