Lääkäriliiton talousjohtajaksi Pekka Koivuneva

Lääkäriliiton talousjohtajaksi on valittu KTM Pekka Koivuneva. Hän aloittaa tehtävässään 21.9.2020.

Koivuneva vastaa Lääkäriliiton talouden suunnittelusta ja johtamisesta sekä varallisuuden hoidosta. Lisäksi hänen vastuualueeseensa kuuluvat Lääkäriliiton it-toiminnot ja niiden kehittäminen.

Koivunevalla on vahva tausta monipuolisista talousjohdon tehtävistä sekä it-toimintojen ja digitaalisten kehityshankkeiden johtamisesta terveyssektorilla. Hän on toiminut aiemmin mm. Yliopiston Apteekki -konsernissa ja Orion Oyj:ssa.

– Odotan innolla, että pääsen tukemaan liiton toimintaa talouden ja it:n näkökulmasta, ja olemaan mukana kehittämässä liiton palveluja, Koivuneva sanoo.

Koivunevan edeltäjä Erkki Peiponen siirtyy Kiinteistö Oy Suomen Lääkäritalon toimitusjohtajan tehtävään vastuualueenaan Lääkäritalo-kiinteistön peruskorjaushanke.

Lisätietoa: talousjohtaja Pekka Koivuneva, puh. 043 8200 377