Lääkärilehteen haetaan toimituspäällikköä

Nykyisen tehtävänhaltijan siirtyessä uusiin haasteisiin, haemme Lääkärilehteen operatiivista toimituspäällikköä.

Tehtävässä vastaat Lääkärilehden sisältöön ja julkaisuun liittyvistä asioista. Suunnittelet tuotantoaikataulun ja vastaat sen toteutumisesta. Huolehdit, että tekstit, kuvat ja taittotyöt ovat oikeassa paikassa oikeaan aikaan sekä hoidat yhteydenpidon kirjapainon ja Postin kanssa. Varmistat, että jokainen Lääkärilehden numero on kokonaisuutena toimiva niin verkossa kuin printtinä ja annat painoluvan. Osallistut myös vahvasti käytännön tekemiseen muun muassa editoimalla palstoja ja mielipidekirjoituksia.

Odotamme sinulta vankkaa journalistista osaamista ja kokemusta printin lisäksi myös digi- ja mobiilimaailmoista. Hallitset verkkojulkaisemisen ja sen tekniikan. Olet tarkka, huolellinen ja käytännöllinen tiimipelaaja, jolla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja kyky hallita laajoja kokonaisuuksia. Olet sinut toimitusympäristön hektisyyden kanssa ja pysyt sovituissa aikatauluissa paineenkin alla. Kokemus terveydenhuollosta tai terveysjournalismista katsotaan eduksesi.

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja monipuolisen tehtäväkentän osana ammattitaitoista ja arvostettua Lääkärilehden toimitusta. Tehtävä avaa näköalapaikan lääketieteen kehitykseen ja suomalaiseen terveyspolitiikkaan.

Lisätietoja tehtävästä antavat Arespartnersin konsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, varmimmin tavoitettavissa ti 18.2.2020 klo 15:30 – 16:30 ja pe 21.2.2020 klo 8 -9 sekä vs. vastaava päätoimittaja Pertti Saloheimo, puh. 040 456 6441. Lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen 27.2.2020 mennessä osoitteessa https://aresnets.arespartners.fi/.