Lääkärikompassi hakee myyntipäällikköä

Lääkärikompassi hakee myyntipäällikköä vastaamaan Lääkärilehden ilmoitusmyynnistä, asiakassuhteista, mediaratkaisujen kehittämisestä sekä vetämään myyntitiimiä.

Myyntipäällikkönämme vastaat kaupallisen näkyvyyden ja kontaktien myynnistä kaikilla Lääkärilehden digitaalisilla ja printtikanavilla. Vastaat pienen myyntitiimimme johtamisesta, mediamyynnin budjetoinnista, myynnin toteutumisesta, budjetin seurannasta sekä aktiivisesta uusasiakashankinnasta. Toimit aktiivisesti asiakasrajapinnassa neuvotellen puitesop imuksia sekä vastaten avainasiakkaidemme hoidosta ja asiakassuhteiden kehittämisestä. Lisäksi mallinnat ja ideoit yhdessä tiimisi ja yhteistyökumppaneidemme kanssa mediamyyntikonsepteja sekä vastaat niiden toteutumisesta kaupallisesti kannattavasti.

Odotamme sinulta monipuolista kokemusta pitkäjänteisestä, asiakasvastuullisesta B2B- media- ja ratkaisumyynnistä. Toivomme sinulta mediamyynnin erityispiirteiden ja lääkemarkkinoinnin tuntemusta sekä kykyä kaupallistaa myös digitaalisia ratkaisuja. Henkilönä tuot tiimiimme vahvaa myyntihenkisyyttä, energisyyttä ja tuloshakuisuutta, kokemus esimiestyöstä katsotaan eduksi. Tehtävässä menestyäksesi tarvitset erinomaisia vuorovaikutus-, tiimityöskentely- sekä verkostoitumistaitoja. Sinulla on kaupallinen koulutus, tunnet myynnin työkalut ja suomen lisäksi sinulla on sujuva käyt ännön englannin kielen taito.

Tarjoamme sinulle haastavan, itsenäisen ja vastuullisen esimies- ja myyntitehtävän tunnetussa työyhteisössä laadukkaiden tuotteiden ja palveluiden parissa. Osana yhdessä onnistuvaa ja avoimesti arvostavaa työyhteisöä sinulla on mahdollisuus toimia eri lääketieteen aloja edustavan asiakaskunnan parissa ja luoda heille sopivia mediaratkaisuja. Tehtävä on vakituinen ja kokopäiväinen. Toimipisteemme sijaitsee Lääkäritalossa Helsingin Vallilassa.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Arespartnersin seniorikonsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, varmimmin tavoitettavissa ti 27.3.2018 klo 15-16.30 ja ti 3.4.2018 klo 8.30-10. Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi alla olevan linkin kaut ta to 5.4.2018 mennessä.