Jäsenpalvelutoimialan johtajan sijaisuuden hakuaikaa jatkettu

Lääkäriliitto etsii palvelukseensa jäsenpalvelutoimialan johtajaa. Kyseessä on elokuussa 2014 alkava noin vuoden pituinen äitiyslomasijaisuus.

Toimialajohtaja vastaa

• jäsenpalvelutoimialan toiminnasta ja sen kehittämisestä sekä toimialan käytännön johtamisesta
• jäsenpalvelujen ja jäsenetujen kehittämisestä ja koordinoinnista mukaan lukien neuvontapalvelujen järjestäminen ja kehittäminen
• jäsenhankinnasta ja Suomessa työskentelevien lääkärien sitoutumisesta liittoon
• liiton tavoitteita tukevasta järjestöyhteistyöstä ja -toiminnasta
• liiton edunvalvonnan toteuttamisesta yhdessä neuvottelujohtajan kanssa ja sovittavin tavoin järjestöllisestä koulutuksesta, luottamusmiesjärjestelmän ylläpidosta sekä kehittämisestä.

Tehtävään valittavalta henkilöltä odotamme ylemmän korkeakoulututkinnon lisäksi kehitysorientoitunutta työotetta, kokemusta esimies- ja johtamistehtävistä ja hyviä vuorovaikutustaitoja sekä toimistossa että suhteessa jäseniimme.

Tehtävään valittavalle henkilölle tarjoamme haasteellisen ja monipuolisen tehtäväkentän kehittyvässä asiantuntijaorganisaatiossamme, jossa toteutetaan uutta strategiaa. Kyseessä on elokuussa 2014 alkava noin vuoden pituinen äitiyslomasijaisuus.

Lisätietoja:

toiminnanjohtaja Heikki Pälve, puh. 050 564 7345
toimialajohtaja Anu Mustakari, puh. 0400 705 463.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen perjantaihin 2.5.2014 mennessä osoitteella jaana.heinonen@laakariliitto.fi tai postitse Suomen Lääkäriliitto ry, hallintojohtaja Jaana Heinonen, PL 49, 00501 Helsinki.

Hakuilmoitus pdf