Raportit

Hallintojohtaja
wnnan.urvabara@ynnxnevyvvggb.sv

Toiminnot

Tälle sivulle on koottu Lääkäriliiton työryhmien raportteja.

Raportti lääkäripäivystyksestä

Lääkäriliiton hallitus asetti 22.1.2010 päivystystyöryhmän tehtävänään valmistella Lääkäriliiton näkemyksiä lääkäripäivystyksen järjestämisestä.

Päivystystyöryhmän loppuraportti (pdf)

Lääkärintyöstä hyvinvointia

Lääkäriliiton hallitus asetti kokouksessaan 20.4.2011 työryhmän, jonka tehtävänä oli esittää toimenpiteitä lääkärien työhyvinvoinnin edistämiseksi.

Lääkärien työhyvinvointi -työryhmän loppuraportin tiivistelmä (pdf)

Lääkäriliiton koulutuspoliittinen ja työvoimapoliittinen ohjelma

Lääkäriliiton työvoimapoliittisen ohjelman tavoitteena on linjata työvoimapoliittista toimintaa vuoteen 2017 ulottuvan strategiakauden aikana. Samanaikaisesti on valmisteltu Lääkäriliiton koulutuspoliittinen ohjelma. Nämä kaksi ohjelmaa täydentävät toisiaan.

Lääkäriliiton koulutuspoliittinen ohjelma (pdf)

Lääkäriliiton työvoimapoliittinen ohjelma (pdf)

Valtion lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti

Lääkäriliiton hallitus asetti joulukuussa 2013 työryhmän, jonka tehtävänä oli selvittää ja kartoittaa valtiolla työskentelevien lääkärien edunvalvonnalliset ongelmat ja laatia suunnitelma sekä linjata parannusehdotukset siitä, miten edunvalvontaa jatkossa valtiosektorilla kehitetään. Loppuraportti hyväksyttiin joulukuussa 2014.

Valtion lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti (pdf)

Yksityisen sektorin lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti, lokakuu 2016

Yksityisen sektorin lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti

Yliopistosektorin lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti

Lääkäriliiton hallitus asetti kesäkuussa 2015 työryhmän selvittämään ja kartoittamaan yliopistoissa työskentelevien lääkärien, tutkijoiden, opettajien ja professorien, edunvalvonnan kehittämistä ja suunnittelua. Työryhmän tehtävänä oli selvittää ja kartoittaa yliopistoissa työskentelevien lääkärien edunvalvonnalliset ongelmat ja laatia suunnitelma sekä linjata parannusehdotukset siitä, miten edunvalvontaa jatkossa yliopistosektorilla hoidettaisiin ja kehitettäisiin. Loppuraportti hyväksyttiin lokakuussa 2016.

Yliopistosektorin lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti - tiivistelmä (pdf)

Yliopistosektorin lääkärien edunvalvonnallisen työryhmän loppuraportti (pdf)