Lääkäripaneeli

Puh. 093930814
whxxn.inafxn@ynnxnevyvvggb.sv

Toiminnot

Lääkäriliitto kehittää liiton toimintaa ja palveluita jäsenpalautteen avulla. Tavoitteena on entistäkin paremmin jäseniään palveleva liitto.

– Lääkäripaneeli on uusi ja systemaattinen tapa kuunnella jäsenten mielipiteitä ja odotuksia. Paneeli kartoittaa kaksi kertaa vuodessa jäsenien tyytyväisyyttä liiton toimintaan ja palveluihin. Mukana on aina myös uusia kysymyksiä jostain lääkäreille ajankohtaisesta aiheesta, kertoo Lääkäriliiton tutkimuspäällikkö Jukka Vänskä.

Onko sinut valittu mukaan?

Lääkäripaneeliin kutsutaan kerrallaan mukaan 3 000 jäsentä. Jokaisen kyselyn osallistujat valitaan satunnaisesti. Näin vastaajat edustavat lääkärikuntaa pienoiskoossa. Liiton jäsenellä on mahdollisuus osallistua Lääkäripaneeliin vain kerran kolmessa vuodessa.

Lääkäripaneeli on toiminut vuodesta 2015 lähtien, ja sen kautta jäsenet ovat olleet mukana vaikuttamassa liiton toimintaan. Yli 70 % jäsenistä on ollut tyytyväisiä toimintaan kokonaisuudessaan, mutta vain reilut 40 % jäsenistä on kertonut tuntevansa liiton toimintaa hyvin. Vuodesta toiseen jäsenille tärkeimpiä liiton palveluja ovat Lääkärilehti, potilasvakuutus ja juridinen neuvonta.

Lääkäripaneelin tuloksia

Tietoa Lääkäripaneelista