Lääkäripaneeli

Puh. 093930814
whxxn.inafxn@ynnxnevyvvggb.sv

Toiminnot

Lääkäriliitto haluaa ottaa jäsenistön mukaan kehittämään liiton toimintaa ja jäsenpalveluita. Tavoitteena on entistäkin paremmin jäseniään palveleva liitto.

– Lääkäripaneeli on uusi ja systemaattinen tapa kuunnella jäsenten mielipiteitä ja odotuksia. Kolmen seuraavan vuoden aikana käymme läpi koko jäsenkunnan. Lääkäripaneelin osallistuminen on uudenlainen mahdollisuus päästä vaikuttamaan oman liiton toimintaan. Kuhunkin kyselykierrokseen osallistujat valitaan satunnaisesti, kertoo Lääkäriliiton tutkimuspäällikkö Jukka Vänskä.

Lääkäripaneelin toiseen kierrokseen kutsuttiin mukaan 3 000 jäsentä. Heistä vajaat 700 vastasi. Kuten edellisessä jäsenpaneelissa, yli 70 % jäsenistä kertoi olevansa kokonaisuudessaan erittäin tai melko tyytyväisiä liiton toimintaan. Reilut 40 % jäsenistä sanoi tuntevansa liiton toimintaa erittäin tai melko hyvin. Joka viides jäsen tunsi liiton toimintaa melko tai erittäin huonosti. Paneelissa kerättiin tietoa myös Fimnet-palveluista ja ajankohtaisista terveyspoliittisista kysymyksistä, kuten potilaan valinnanvapaudesta.

Lääkäripaneelin 2016/1 tulokset (pdf)

Aiempia tuloksia Lääkäripaneelista

Lääkäripaneelin 2015/1 tulokset (pdf)

Lääkäripaneelista Lääkärilehdestä:

39/2016: Lääkärit suhtautuvat kriittisesti uskomushoitoihin (pdf)

23/2016: Jäsentyytyväisyys on pysynyt korkeana (pdf)

47/2015: Jäsenet tyytyväisiä Lääkäriliiton toimintaan (pdf)

35/2015: Lääkäripaneelilla lähemmäksi jäsentä (pdf)

34/2015: Lääkäripaneeli kertoo jäsentyytyväisyydestä (pdf)

33/2015: Lääkäripaneeli - Uusi mahdollisuus vaikuttaa (pdf)