Liity jäseneksi

Olet tervetullut Lääkäriliiton jäseneksi, kun sinulla on oikeus toimia lääkärinä Suomessa.

Uudelle jäsenelle liittymisvuoden jäsenyys on ilmainen. Voit määrittää haluamasi liittymisajankohdan hakulomakkeen lopussa.

Jos olet aikaisemmin ollut liiton jäsen, liittymisvuoden jäsenmaksukausi on puoli vuotta. 1.– 30.6. välisenä aikana liittyvät maksavat täyden liittymisvuoden jäsenmaksun. 1.7.– 31.12. välisenä aikana liittyvä maksavat liittymisvuoden jäsenmaksusta puolet. Voit valita halutun liittymisajankohdan hakulomakkeen lopussa.

Jäsenhakemukset käsitellään Lääkäriliiton hallituksen kokouksessa. Jäsenyys alkaa sinä päivänä, jolloin hallitus hyväksyy hakemuksen.
Kevätkaudella 2024 jäsenhakemuksia käsitellään 19.1., 15.2., 20.3., 24.4.,15.5. ja 14.6. Syksyllä hallitus kokoontuu 30.8., 20.9., 24.10., 20.11. ja 11.12.

Hakemusten tulee olla perillä viikkoa ennen kokousta.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni luovuttamisen Lääkäriliiton yhteistyökumppaneille jäsenyyteen liittyvien etujen ja palveluiden toimittamiseksi. Lääkäriliitto ei luovuta jäsenten henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin. Lääkäriliiton tietosuojaseloste

JÄSENHAKEMUSLOMAKE

Jäsenhakemus

Haen Lääkäriliiton jäsenyyttä ensimmäistä kertaa

Hakemukseen tarvitaan kopio Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontaviraston (Valvira) antamasta luvasta toimia lääkärin tehtävissä. Voit skannata tai ottaa valokuvan lupa-asiakirjasta.

Henkilötiedot

Kirjoita henkilötunnus muodossa ppkkvv-xxxx
Lisää kieli

Yhteystiedot

Kirjoita postitusosoite, johon haluat vastaanottaa Lääkäriliitosta tulevat postit. Riville mahtuu 30 merkkiä. Tarvittaessa voit jakaa osoitteen usealle riville, esimerkiksi:
Kipukonsultit oy
Mäkelänkatu 2 A 16
Kirjoita matkapuhelinnumero kansainvälisessä muodossa, esimerkiksi +358501234123
Kirjoita sähköpostiosoite, johon Lääkäriliitosta tulevat sähköpostiviestit lähetetään.

Päätoimen työpaikka

Valitse työpaikka