Käyntikortti

Voit tilata itsellesi käyntikortit, joihin painetaan liiton logo ja jäsenyyden ilmaiseva teksti valitulla kielellä. Tilaa käyntikortit tällä sivulla.

Käyntikortit nopeasti ja vaivattomasti

Voit tilata itsellesi käyntikortit, joihin painetaan liiton logo ja jäsenyyden ilmaiseva teksti valitulla kielellä. Kätevimmin ja edullisimmin tilaat ne oheisesta linkistä. Syötettyäsi tilauslomakkeeseen tietosi saat välittömästi kortin sähköisen vedoksen tarkasteltavaksesi. Tilaa käyntikortit tästä.

Käyntikortit voi tilata myös sähköpostitse osoitteesta info@paino.net tai kirjeitse osoitteesta:

• Painonet Oy
  • Kuninkaantammenkierto 3
  • 00430 Helsinki
  • puhelin: (09) 849 4700.

Tilaushinnat (alv 0%)

Yksipuoleinen kortti:

• kielivaihtoehdot: suomi, 200 kpl 39€, seuraavat 7€ /100 kpl

Kaksipuoleinen kortti:

• kielivaihtoehdot: suomi - ruotsi, suomi - englanti tai ruotsi - englanti, 200 kpl 58,50€, seuraavat 13,50€ /100 kpl

Hintoihin lisätään toimituskulut. Toimitusaika: 7–10 päivää. Käyntikortit toimitetaan joko postitse (veloitus painon mukaan) tai ne voi noutaa osoitteesta osoitteesta Kuninkaantammenkierto 3, Helsinki.

Jos tilaat muuten kuin liiton verkkosivujen kautta, muista ilmoittaa käytettävä korttipohja (esim. ruotsi tai suomi/englanti). Tilattaessa muuten kuin Lääkäriliiton verkkosivujen kautta, hintaan lisätään 10 euron (alv 0%) käsittelykulumaksu, joka sisältää manuaalisesta käsittelystä johtuvat ylimääräiset työvaiheet.