Verkkokoulutus

Toiminnot

Säästä aikaa ja rahaa opiskelemalla omaehtoisesti verkossa. Verkkokoulutus auttaa sinua tiedon jäsentämisessä ja sen soveltamisessa käytäntöön. Kiinnostavat lisätiedot ja ajankohtaiset linkitykset käsiteltävään aiheeseen syventävät osaamistasi. Oppimista tukevat koulutuksen interaktiiviset toiminnot ja monivalintakysymykset.

Erikoistumispisteet

Koulutuskohtaisista tiedoista voit tarkistaa hyväksytäänkö koulutus erikoistuvien lääkärien teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi.

Vahvistus

Ilmoittauduttuasi verkkokoulutukseen saat paluuviestinä sähköpostiisi ohjeet opiskeluun. Kurssiympäristöön kirjaudutaan Fimnet-tunnuksella.

Fimnet-tunnus

Jos sinulla ei ole Fimnet-tunnuksia tai et muista niitä, voit tilata tunnuksen ja salasanan matkapuhelimeesi sivulta www.fimnet.fi/tunnus. Lääkäriliiton jäsenrekisterissä olevia tietojasi pääset päivittämään Tietoni-palvelussa.

Opiskelu verkossa

Verkko-opiskelu on helppoa ja selkeää, siinä pärjää tietokoneenkäytön perustaidoin. Verkkokoulutusta voit edetä haluamassasi järjestyksessä. Suoritusaikaa sinulla on kuukausi. Verkkokoulutusta voit käyttää niin tietokoneella, tabletilla kuin älypuhelimellasi. Koulutus toimii yleisimmin käytetyillä selainohjelmilla.

Suoritettuasi koulutuksen saat todistuslinkin sähköpostiisi ja voit halutessasi tulostaa tai tallentaa todistuksen koneellesi.

Osallistumismaksu

Osallistumislasku toimitetaan postitse ilmoittautuessasi antamaasi laskutusosoitteeseen.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova ja toimii laskutuksen perusteena. Ilmoita sähköpostiin kurssit@laakariliitto.fi mikäli et pysty suorittamaan koulutusta.

kurssit@laakariliitto.fi