Verkkokoulutus

Säästä aikaa ja rahaa opiskelemalla verkossa. Verkkokoulutus auttaa sinua tiedon jäsentämisessä ja soveltamisessa käytäntöön. Kiinnostavat lisätiedot ja ajankohtaiset linkitykset syventävät osaamistasi. Oppimista tukevat koulutuksen interaktiiviset toiminnot ja monivalintakysymykset. Verkkokurssien avulla voit myös kerrata aiemmin oppimaasi ja tarkistaa osaamisesi.

Koulutuskohtaisista tiedoista voit tarkistaa, hyväksytäänkö koulutus erikoistuvien lääkärien teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi.

Opiskelu verkossa

Verkkokurssia voi edetä haluamassaan järjestyksessä, suositeltava suoritusaika on kuukausi. Opiskella voi tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella.

Ilmoittauduttuasi koulutukseen saat sähköpostitse ohjeet opiskeluun. Kurssiympäristöön kirjaudutaan Fimnet-tunnuksella. Kirjautumisohjeet löydät tästä.

Koulutuksen suoritettuasi saat todistuslinkin sähköpostiisi. Voit halutessasi tulostaa tai tallentaa todistuksen koneellesi.

Lisätietoja: terhi.hulkko(at)laakariliitto.fi

Lääkärilehti Forum -tilaisuudet löydät Lääkärilehdestä.