Liity opiskelijajäseneksi

Opiskelijasihteeri
urvqv.rzzrf@ynnxnevyvvggb.sv

Toiminnot

Olet tervetullut Lääkäriliiton opiskelijajäseneksi neljännen vuosikurssin lopulla eli siinä vaiheessa, kun saat rajoitetun oikeuden toimia lääkärin tehtävissä. Jäsenyys on ilmainen opiskelujen ajan.

Järjestämme keväisin neljännen vuosikurssin opiskelijoille jäseneksikutsumistilaisuudet, joissa voi hakea liiton jäsenyyttä. Jos opiskelet ulkomailla tai et päässyt osallistumaan kutsutilaisuuteen, mutta sinulla on jo olemassa Fimnet-tunnukset, niin voit hakea jäsenyyttä kirjautumalla sivustolle ja täydentämällä alla olevan lomakkeen. Mikäli Fimnet-tunnuksesi on hukassa, tilaa ne täältä

Jos sinulla ei ole tunnuksia, ota yhteyttä opiskelijasihteeri Heidi Emmekseen: heidi.emmes@laakariliitto.fi. Henkilötietojen lisäksi ilmoita myös missä ja milloin olet aloittanut opintosi.

Jäsenhakemukset käsitellään Lääkäriliiton hallituksen kokouksessa. Jäsenyys alkaa sinä päivänä, jolloin hallitus hyväksyy hakemuksen. Vuonna 2019 hallitus kokoontuu seuraavina päivinä:

14.2. 14.3. 10.4.
16.5. 7.6. 23.8.
19.9. 11.10.   22.11.
12.12.

Et ole kirjautunut sisään.