Liity opiskelijajäseneksi

Olet tervetullut Lääkäriliiton opiskelijajäseneksi neljännen vuosikurssin lopulla eli siinä vaiheessa, kun saat rajoitetun oikeuden toimia lääkärin tehtävissä. Jäsenyys on ilmainen opiskelujen ajan.

Järjestämme keväisin neljännen vuosikurssin opiskelijoille jäseneksikutsumistilaisuudet, joissa voi hakea liiton jäsenyyttä. Jos opiskelet ulkomailla tai et pääse osallistumaan kutsutilaisuuteen, mutta sinulla on jo olemassa Fimnet-tunnukset, voit hakea jäsenyyttä verkkopalvelussa. Mikäli Fimnet-tunnuksesi on hukassa, voit tilata sen täältä.

Jos sinulla ei ole tunnuksia, ota yhteyttä opiskelijasihteeri Heidi Emmekseen: heidi.emmes@laakariliitto.fi. Henkilötietojen lisäksi ilmoita missä ja milloin olet aloittanut opintosi.

Jäsenhakemukset käsitellään Lääkäriliiton hallituksen kokouksessa. Jäsenyys alkaa sinä päivänä, jolloin hallitus hyväksyy hakemuksen. Kevätkaudella 2024 jäsenhakemuksia käsitellään 19.1., 15.2., 20.3., 24.4.,15.5. ja 14.6. Syksyllä hallitus kokoontuu 30.8., 20.9., 24.10., 20.11. ja 11.12.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni luovuttamisen Lääkäriliiton yhteistyökumppaneille jäsenyyteen liittyvien etujen ja palveluiden toimittamiseksi. Lääkäriliitto ei luovuta jäsenten henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin. Lääkäriliiton tietosuojaseloste

Et ole kirjautunut sisään.