Eroaminen liitosta

Ratkaisijat-tiimi

Toiminnot

Elämäntilanteen muuttuessa sinun ei tarvitse erota liitosta - voit pyytää jäsenmaksualennusta.

Muuttaessasi ulkomaille, aloittaessasi varusmiespalveluksen, jäädessäsi perhevapaille tai eläkkeelle, saadessasi Kelan sairaus- tai työttömyyspäivärahaa sinun ei tarvitse erota liitosta. Sen sijaan voit olla oikeutettu jäsenmaksualennukseen, jota voit hakea täältä.

Jos olet tyytymätön saamaasi palveluun – anna palautetta!

Jos olet tyytymätön liitosta saamaasi palveluun, toivomme sinun eroamisen sijaan antavan meille palautetta saamastasi palvelusta. Teemme parhaamme kehittääksemme palveluitamme ja toimintaamme ja siksi lääkärien suora palaute on meille arvokasta. Jokainen jäsen on meille tärkeä.  Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä, niin jätäthän yhteystietosi palautteen yhteydessä.

Erosi astuttua voimaan kaikki jäsenen oikeudet ja palvelut lakkaavat. Näitä ovat esim.

Jos kuitenkin haluat erota, tee näin:

• Lähetä vapaamuotoinen sähköposti osoitteeseen laakariliitto@laakariliitto.fi  Ilmoita sähköpostissa nimesi, syntymäaikasi ja eropäivämäärä. Huomaa, että vuoden ensimmäisen puoliskon aikana eroava maksaa puolen vuoden jäsenmaksun. Jos eropäivämäärä on  1.7. jälkeen, tulee eroavan jäsenen maksaa koko vuoden jäsenmaksu.
  • Eroilmoituksen voi lähettää myös vapaamuotoisena kirjeenä osoitteeseen Jäsenhakemukset, Suomen Lääkäriliitto, PL 49, 00501 Helsinki. Ilmoita kirjeessä nimesi, syntymäaikasi ja eropäivämäärä.
  • Eroilmoitus viedään Lääkäriliiton hallituksen tiedoksi, jonka jälkeen saat tiedon tapahtumasta.

Muista, että olet aina tervetullut takaisin Lääkäriliiton jäseneksi!