Lääkärin leimasin

Toimistovirkailija
xngev.gncnanvara@ynnxnevyvvggb.sv

Toiminnot

Liiton jäsenet voivat tilata lääkärileimasimia jäsenetuhintaan

Leimasimet

Tarjolla on kätevä pöytäleimasin ja tyylikäs leimasinkynä. Molemmat tulostavat mustan leiman, jonka vasemmassa reunassa on liiton logo ja sen vieressä kolmerivinen teksti: ylärivillä nimesi, sitten pätevyys ja alimpana yksilöintitunnus.

Pöytäleimasin

Leimasin on valmistettu kierrätysmuovista. Tekstilaatta ottaa värin rungon sisällä olevasta leimasintyynystä. Pöytäleimasin maksaa 17 euroa (sis. alv ja toimituskulut).  Tilaa leimasin tästä.  Tilaus edellyttää kirjautumista tilauspalveluun Fimnet-tunnuksellasi.

Leimasinkynä

Leimasinkynä on kuulakärkikynä, jonka runko on valkoinen ja päätynupissa on liiton logo. Leimasinosa avautuu vetämällä klipsipää alas. Kynän kirjoitusjälki on sininen. Kynässä on leimasinmekanismin takia normaalia lyhyempi säiliö. Varasäiliöitä on yleensä saatavissa hyvin varustetuista kirja- ja paperikaupoista sekä Helsingin Leimasintehtaalta.

Leimasinkynän hinta on 47 euroa (sis. alv ja toimituskulut).

Tekstin luettavuuden varmistamiseksi on merkkimäärä rajoitettu nimessä 25 merkkiin ja arvo/ammattikohdassa 30 merkkiin. Tilaajia pyydetään itse lyhentämään erikoisalansa ym. pätevyystietonsa siten, että ne mahtuvat käytettävissä olevaan tilaan. Tilaa leimasin tästä. Tilaus edellyttää kirjautumista tilauspalveluun Fimnet-tunnuksellasi.

Leimasimet opiskelijajäsenille ja valmistuville lääkäreille

Lääkäriliitto tarjoaa pöytäleimasimet opiskelijajäseniksi hyväksytyille lääketieteen kandidaateille ja vastavalmistuneille lääketieteen lisensiaateille.

Tilaa maksuton Lääketieteen lisensiaatti -leimasin liiton lähettämällä henkilökohtaisella tilauslomakkeella, jonka lähetämme sinulle saatuamme laillistustietosi Valvirasta.

Maksuttoman kandileimasimen voit tilata Tietoni-palvelusta. Voit tilata leimasimen saatuasi yksilöintitunnuksen Valvirasta.

Lisätietoja maksuttomista leimasimista antaa opiskelijasihteeri Heidi Emmes, puh. 09 3930 853. Sähköposti on muotoa etunimi.sukunimi@laakariliitto.fi.

Mikäli leimasin katoaa tai varastetaan

Ilmoita kadonneesta tai varastetusta leimasimesta viipymättä alla mainittuihin paikkoihin:

• Suomen Apteekkariliitto puh. 010 6801 400
  • Yliopiston Apteekki puh. 0300 20202
  • Kela klo 9-12 puh. 020634 7703

Tilatessasi uuden leimasimen kadonneen tilalle, huomaathan tilata sen osittain eri tekstillä.