Jäsentuotteet

Toiminnot

Täällä voit tutustua liiton jäsentuotteisiin ja tilata niitä helposti silloin, kun sinulle sopii.

Lääkärilehti

Viikoittain ilmestyvä Lääkärilehti on maamme tärkein lääketieteellisen tiedon levittäjä ja terveysalan asiantuntijajulkaisu. Voit tilata sähköpostiisi myös torstaisin ilmestyvän uutiskirjeen. Tuoreimmat uutiset, kommentit ja arkiston löydät verkosta www.laakarilehti.fi.

Jäsenkortti

Lääkäriliiton jäsenenä saat jäsenkortin, jolla voit todistaa jäsenyytesi hyödyntäessäsi liiton jäsenetuja. Sähköinen jäsenkortti lähetetään tammikuussa matkapuhelimeesi. Halutessasi voit tilata muovisen jäsenkortin. Tilaa jäsenkortti tästä.

Kalenteri

Lääkärikalenterissa on allakkaosan lisäksi tietoja lääkärien palkkauksesta ja koulutuksesta sekä liiton jäseneduista ja palveluista. Kalenteri on jäsenetu. Uudet kannet rikkoutuneiden tilalle voi tilata osoitteesta lomaketilaukset@laakariliitto.fi. Vuoden 2017 kalentereista saatiin lisäpainos helmikuussa. Tilaa kalenteri täältä.

Ammattikortin lukijalaite

E-reseptien kirjoittamiseen tarkoitettu internetpalvelu Kelain on otettu käyttöön syyskuussa 2016. Kelaimen käyttämiseksi lääkäri tarvitsee terveydenhuollon ammattikortin ja kortinlukijan. Lääkäriliitto on hankkinut kortinlukijat lääkärijäsenilleen. Opiskelijajäsenet voivat tilata lukijalaitteen valmistuttuaan. Tilaa omasi tästä.
Lue lisää e-reseptistä ja Kelaimesta tästä.

Lääkärin lomakkeet

Lääkäri tarvitsee työssään erilaisia lomakkeita, joita voi tilata sekä sähköisenä että paperisena monesta eri paikasta. Olemme koonneet tilauslinkit yhdelle ja samalle sivulle. Siirry lomakkeisiin tästä.

Leimasin

Liiton jäsenet voivat tilata lääkärileimasimia jäsenetuhintaan. Tarjolla on pöytäleimasin ja tyylikäs leimasinkynä.  Tutustu toimitushintoihin ja tilaa leimasimet tästä.

Käyntikortit

Jäsenenä voit tilata liiton logolla varustettuja käyntikortteja. Tutustu toimitushintoihin ja tilaa kortteja tästä.

Kirjat ja julkaisut

Lääkäriliitto julkaisee mm. historiaan ja etiikkaan liittyviä teoksia sekä Lääkärimatrikkelia.