Akavalaiset ja muut edut

Lääkäriliiton jäsenyys oikeuttaa lukuisiin rahanarvoisiin etuihin. Member+ palveluun on koottu akavalaisille yhteiset edut ja palvelut. Liity mukaan!

Member+

Member+ on A-lomat ry:n omistama uusi jäsenetupalvelu, joka tarjoaa ajankohtaisia etuja akavalaisten ammattiliittojen jäsenille sekä heidän perheenjäsenilleen.Valitse oma liittosi valikosta, jotta varmistat kaikkien sinulle kuuluvien etujen näkymän palvelussa. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Liity mukaan tästä: Member+

Hertz Autovuokraamo

Hertz Autovuokraamo tarjoaa akavalaisten liittojen jäsenille Suomessa ja ulkomailla jopa 15% alennusta edullisimmasta julkaistusta jäsenetuhinnasta (=Member Benefit -hinnasta).  Alennuksen saat mainitsemalla Akavan sopimustunnisteen CDP 832070 varausvaiheessa. Varaukset www.hertz.fi, Hertz Varauspalvelusta puh. 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai omasta matkatoimistostasi.

S-ryhmän hotelliketjut Sokos Hotels, Radisson Blu Hotels & Resorts

S-ryhmän hotelliketjut Sokos Hotels ja Radisson Blu Hotels & Resorts  tarjoavat Akavan jäsenistölle kausittain vaihtuvia tarjouksia. Voimassaoleva jäsenkortti tai muu todistus jäsenyydestä esitettävä hotellin vastaanotossa sisäänkirjoittautumisen yhteydessä. S-ryhmän hotelliketjujen jäsenedut

Yhteistyökumppaneiden tarjoamia etuja akavalaisille

Lisää yhteisiä jäsenetuja löytyy Akavan sivustolta.