Radical Health Festival 21.-23.5. Helsingin Messukeskuksessa - tervetuloa myös Lääkäriliiton ja Verticalin avoimeen sessioon

Radical Health Festival on tapahtuma, joka haluaa aktivoida ja inspiroida terveydenhuollon ja siihen liittyvän teknologian toimijoita, päättäjiä ja kaikkia, joiden intohimona on parempi terveys. RHF on paikka, jossa haastetaan nykytila ja tehdään yhteistyötä muutoksentekijöiden kanssa. Ilmoittaudu tapahtumaan, ja tule mukaan myös Lääkäriliiton ja Verticalin tarjoamaan avoimeen sessioon.

AI:tä kliinikolle

Lääkäriliitto ja Vertical tarjoavat Radical Health Festivalin yhteydessä avoimen ja kaikille kliinikoille (sairaaloissa, perusterveydenhuollossa, työterveyshuollossa, yliopistoissa, hallinnossa, tutkimuksen parissa työskentelevät lääkärit ja lääketieteen opiskelijat) suunnatun session tekoälystä ja sen integroimisesta kliiniseen ympäristöön hyötyineen ja haasteineen.

Tiistaina 21.5. klo 15–17 pidettävän session nimi on AI for Clinicians - Opening the Black Box.
Lue sessiosta tarkemmin tapahtuman sivulta.

Lääkäriliiton jäsenille ja Lääkäripäiville 2024 osallistuneille tarjoamme koko Radical Health Festivalin etuhintaan

Tutustu koko tapahtuman ohjelmaan tästä.

Rekisteröidy osallistujaksi Radical Health Festivaliin

Rekisteröidy täällä ja käytä sinulle sunnattua alennuskoodia (vain yksi koodi osallistujaa kohden). Syötä koodi kohtaan Discount Code.

• RHF2453 = -10 % alennus lipun hinnasta Lääkäriliiton jäsenille
  • RHFDOCTOR = -20 % lipun hinnasta, Lääkäripäiville 2024 osallistuneille