Lääkäriliitto hakee lakimiestä

Lääkäriliitto hakee Jäsenpalvelut-toimialalleen lakimiestä.

Tehtävään valittavalta edellytämme

• oikeustieteellistä loppututkintoa
• vähintään muutaman vuoden työkokemusta
• työoikeuden ja virkaehtosopimusjärjestelmän tuntemusta
• hallinto-oikeudellisen lainsäädännön tuntemusta
• kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä
• jatkuvan kehittämisen toimintatapaa.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää kykyä tunnistaa ja ratkaista terveydenhuollon alalla esiintyviä monimuotoisia oikeudellisia kysymyksiä. Hakemamme lakimies kokee luottamusmiestoiminnan ja edunvalvonnan omakseen. Hän toimii osana juridista jäsenneuvontaa kolmen muun lakimiehen kanssa ja osallistuu myös laajaan koulutustoimintaan. Tehtävä on vakinainen.

Lisätietoja tehtävästä antavat neuvottelujohtaja Laura Lindholm puh. 09 3930 726 tai hallintojohtaja Jaana Heinonen puh. 09 3930 740.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoivomuksineen 31.8.2015 mennessä osoitteella

Suomen Lääkäriliitto, Irene Mukkila, PL 49, 00501 Helsinki tai irene.mukkila@laakariliitto.fi.

Ilmoitus pdf-tiedostona

Potilaan parhaaksi lääkärin taidoin

Suomen Lääkäriliitto on ammattijärjestö, johon kuuluu 94 % Suomessa toimivista lääkäreistä. Ammattijärjestönä liiton päätehtävä on jäsentensä edunvalvonta. Liiton tavoitteena on myös turvata kaikille kansalaisille oikeus hyvään hoitoon.

Lääkäriliitto on perustettu vuonna 1910, ja siihen kuului vuoden 2015 alussa 24 993 jäsentä.